středa 7. prosince 2011

19. Srnčí na víně

Na podzim se dá sehnat zvěřina, tak jsem toho musel na poslední chvíli využít. Jako příloha by se nejvíce hodily bramborové placky, které jsem dělal nedávno ke kachně. Tentokrát jsem moc nestíhal, tak jsem k srnčímu podával pečivo a nevadilo to.

Suroviny:

srnčí plec
červené víno
mrkev
řapíkatý celer
cibule
česnek
slanina
rozmarýn
tymián
olej
sůl a pepř

Na slanině orestujeme zeleninu nakrájenou na menší kousky. Srnčí očistíme, nakrájíme na kostky, osolíme, opepříme a dáme restovat k zelenině. Když se maso zatáhne, tak přidáme rozmarýn, tymián a podlejeme červeným vínem. Dusíme asi hodinu a půl. Na závěr zjemníme a zahustíme kouskem másla obaleným v hladké mouce. Jelikož bylo víno dost suché, tak jsem omáčku dosladil lžičkou medu.




Žádné komentáře:

Okomentovat