pátek 24. února 2012

34. Tagliatelle s krevetami

Nedávno jsem na Smíchově objevil obchod s italskými potravinami (http://www.winemarket.cz/). Mají obrovský vývěr sýrů, uzenin, těstovin, vín atd. Nadchlo mě, že si olivový olej můžu načepovat z obřích barelů. V rámci obchodu je i pekárna, "stánek" se zeleninou, masem i rybami. Můžete se tam dokonce posadit, dát si něco k jídlu z bufetu a k tomu lahev vína. Celkově se obchod tváří jako tržnice, které jsou běžné na západě, jen ten sortiment není tak široký. Každopádně se mi tam moc líbilo, tak jsem se rozhodl, že udělám menší nákup a uvařím si. Asi bych měl dodat, že italskou kuchyni moc nevyhledávám, musím ale uznat že vařit jednoduchá a rychlá jídla z kvalitních a chutných surovin má něco do sebe.

Suroviny:

tagliatelle
krevety
česnek
petržel
citron
parmazán
olivový olej
sůl a pepř

Na olivovém oleji orestujeme česnek, přidáme krevety a lehce pokapeme citronem. Přidáme tagliatelle, nasekanou petržel, sůl a pepř a promícháme. Podáváme s nastrouhaným parmazánem.





5 komentářů:

  1. Kamaráde, právě si u mě klesnul na dno a přestávám s propagací tvého blogu. Jak si mohl! K dokonalosti ti tam chybí už jen kečup. Skandál. Jdu si spravit chuť talířem aglio olio a pokusím se na to tvé kulinářské barbarství zapomenout! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně nechápu. Čím jsem se tolik provinil vůči tvé domácí kuchyni? T.

      Vymazat
  2. http://www.nytimes.com/2008/03/30/magazine/30food-t.html?ex=1364443200&en=23c28225261631a7&ei=5124&partner=permalink&exprod=permalink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to jsem nevěděl. Jak už jsem napsal, není to moje oblíbená kuchyně, tak mi snad tento zásadní prohřešek odpustíš. T.

      Vymazat
    2. No, chtěl jsem si vymazat tvoje čislo z telefonu, ale asi ti odpustím. O.

      Vymazat