neděle 11. září 2011

7. Hamburger se slaninou a sýrem

O víkendu jsem grilovali a hamburger je Král grilování. Tentokrát jsem zvolil klasickou úpravu se slaninou a sýrem. Nejdůležitější je vybrat dobré hovězí maso. Já jsem koupil kilo hovězí zadního a nechal jsem si ho v řeznictví umlít. Nedoporučuji kupovat předem umleté maso, protože tam bývá hodně tuku.

Suroviny:

hovězí maso
anglická slanina
cheddar (nebo jiný výrazný sýr)
rajče
ledový salát
cibule
kyselé okurky
housky
kečup (jedině Heinz)
majonéza (jedině Hellmann's)
sůl a pepř

Maso osolíme, opepříme a v dlani vypracujeme hamburgery. Anglickou slaninu dáme do trouby pod gril, aby se z ní vypekl přebytečný tuk. Hamburgery pokládáme na rozpálený gril. Před podáváním na ně položíme plátek cheddaru a slaniny. Housky opečeme na grilu a naplníme podle chuti.




Žádné komentáře:

Okomentovat