čtvrtek 8. září 2011

6. Krůtí maso na jablkách a tymiánu s rýží

Nedávno jsem si vzpoměl na tento recept, který jsem dělal naposledy asi před pěti lety, tak jsem pozval Markétu a Kláru, které u mě na večeři nebyly už hodně dlouho.

Suroviny:

krůtí prsa
jablka
tymián
máslo
petrželová nať
rýže
hovězí vývar
citrón
česnek
olej
sůl a pepř

Krůtí prsa osolíme, opepříme, posypeme tymiánem, zprudka orestujeme a poté dáme maso dopéct do vyhřáté trouby. Na másle orestujeme česnek s tymiánem a přidáme jablka. Pokapeme citrónem, osolíme, opepříme a podlijeme vývarem. Jablka krátce podusíme, aby byla měkká. Nesmíme je však úplně rozvařit. Upečené maso dáme na závěr na chvíli do směsi jablek. Mezitím uvaříme rýže, do které dáme kousek másla a nasekanou petržel.







2 komentáře:

  1. a fotka Markéty a Kláry je kde? :) Pro příště doporučuji dokumentovat i spokojené strávníky.

    OdpovědětVymazat
  2. Původně jsem to měl v plánu, ale to by už tam bylo moc fotek a blog by se mohl stát nepřehledným. Holkám to každopádně chutnalo :)

    OdpovědětVymazat