neděle 9. října 2011

Kuchařská soutěž

Již čtvrtým rokem pořádám pro své kamarády kuchařskou soutěž. Letošní téma bylo středomořská kuchyně. První dva ročníky vyhrál můj odvěký rival Čenda, loni jsem poprvé protrhl smůlu a letos jsem opět zvítězil já. Dělal jsem jehněčí hřbet se salátem z pečených paprik - recept sem brzy napíšu. Letos se to doopravdy vydařilo!!!

Čenda a Madla - kuře alá kohout na víně


Klára, Markéta a Štěpán - italské rizoto s lososem


Kristina a Ondra - telecí na hruškách - třetí místo


Dan, Jarda a Libor - marocké telecí tajine


Martin a Petra - krevety na grilu s gratinovanými bramborami


Káča a Markéta - králík na olivách s brokolicí a bramborami - druhé místo


já - jehněčí hřbet se salátem z pečených paprik - první místo


Bettina a Štěpán - pstruh po katalánsku


Jitka a Štěpán - slávky na víně


Bára a Ondra - domácí noky s brokolicí, rajčaty a ančovičkami


Veronika a Zuzka - čokoládový dort

4 komentáře:

  1. Co zkusit shromáždit víc těch receptů? Třeba recept na králíka bych fakt bral. Dyštak dodám ten svůj.
    Ondra

    OdpovědětVymazat
  2. Králík na olivách

    1 králík
    1 cibule
    2dcl bílého vína
    1 snítka rozmarýnu
    80g černých oliv
    mouka na obalení
    olej extra virgin
    sůl, pepř

    Naporcovaného králíka osolíme a opepříme, obalíme lehce v mouce 
a osmažíme na oleji. Jakmile chytne barvu, přidáme nakrájenou cibulku na jemno, rozmarýn a zalijeme bílým vínem. Až se víno vyvaří, zmírníme plamen a vaříme 20min, podle potřeby podlijeme vodou nebo vývarem. Po uplynulých dvaceti minutách přidáme vypeckované olivy a vaříme dalších 20min. Dochutíme solí a pepřem a podáváme.

    OdpovědětVymazat
  3. To jste na zahradě postavili polní kuchyni, abyste to všechno stihli připravit? :). Jinak tiše závidím a Tomášovi gratuluji. Vzhledem k tomu, jak dlouho své vítězství avizoval nejsem ani moc překvapen :). Jdu si dát bagetu se sýrem...Ondřej

    OdpovědětVymazat